Administration på Smartphone

MED KELIO INTRANET MOBILE APPLIKATIONEN, TID OG TILSTEDEVÆRELSES ADMINISTRATION FOR SMARTPHONE ER MULIGT FOR MOBIL PERSONALE

Kelio Intranet Moblie er en applikation, som supplerer Kelio tidsregistrerings software.

Kelio Mobile for medarbejdere

Dette tidsadministrations program for smartphone giver mobile medarbejdere adgang til:

  • Angive deres arbejdstid for bekræftelse og betaling af de timer de arbejder.
  • Angive deres aktiviteter for at overvåge de opgaver som de udfører.
  • Angive deres Cost center (sektion, konto, kunde, m.m.) for omkostnings beregninger.
  • Oprette anmodning om fravær.
  • Tjekke deres stemplingers data og balancer (årlige timer, ferie, senior timer ...).

Kelio Mobile for ledere

Med Kelio Mobile ledere kan:

  • Administrer mødetider for hans hold. Kelio Mobile giver dine ledere mulighed for at optage deres holds tilstedeværelse, aktivitet eller cost center.
  • Validere sit holds anmodninger om fravær. Smartphone betyder fleksibilitet og tidsbesparende for validatorer.

Fordele

  • Takket være geolocation, ved du præcis, hvor medarbejderen har stemplet.