Administration af arbejdstiden

Administration af arbejdstiden er et væsentligt element af administrationen i enhver organisation.

Stillet over for en juridisk og administrativ administration af tidsregistrering, er Kelio tidsregistrerings software designet til at give HR-ansvarlige løsninger, der er skriddersyet til deres problemstillinger.

  • Økonomisk aktivitet er afhængig af om medarbejderen er til stede: alle steder der i åbningstider modtager kunder, kapacitet for produktionssteder, osv.
  • Lønudgifter udgør en stor del af organisationers omkostninger.

Arbejdstids spørgsmål

  • Arbejds skemaer: fast, variabel, hold, cyklisk, nat og weekend tidsskemaer.
  • Arbejdstid: juridiske begrænsninger, kollektive overenskomster, lokalaftaler, årlige timer, deltid.
  • Pauser: betalt, ubetalt, betingede varighed.
 
 

Fordele

  • Bedre opfølgning på arbejdstiden
  • Overholdelse af lovgivningen
  • Retfærdighed for/mellem medarbejdere